L'escola presenta el projecte Sesame a les empreses mentores

Ahir al vespre es va fer la presentació del projecte Sesame a les empreses que s’han acollit al programa de mentoria de l’escola. Aquest projecte, que funciona ja a 6 països europeus, promou la relació entre empreses i estudiants universitaris i d’FP amb l’objectiu que surtin nous projectes d’emprenedoria social. Cada estudiant té com a objectiu final del projecte la simulació de creació d’una nova empresa de fins socials i, per aconseguir-ho, una empresa real l’ajuda i l’assessora per fer-ho realitat.
A Catalunya, dos centres de l’Escola Pia s’han sumat a formar part d’aquest projecte, l’Escola Pia de Sarrià i Mataró. El Servei Solidari de la Institució és l’encarregada de supervisar-lo i de mantenir el contacte amb la resta de països que en formen part.

Ahir l’escola i Servei Solidari van fer la presentació a les empreses de la ciutat que s’han interessat per fer de mentores del projecte. A partir d’aquest primer contacte, empreses i alumnat ja començaran a treballar directament.

Els alumnes de l’escola que s’han acollit al projecte són del cicle mitjà d’informàtica.  Des de l’escola tenim el convenciment que aquesta forma de treballar amb mentors els pot ajudar en el desenvolupament de les seves habilitats i coneixements a fi de millorar el creixement personal i professional.  A més, també els pot aportar lideratge i adquirir experiències vivencials que els ajudi a aconseguir experiència.

Moltes gràcies a totes les empreses pel vostre compromís!

Moltes gràcies a totes les empreses pel vostre compromís!