L'escola rep el diploma de La Marató de TV3

Un any més ens sentim molt orgullosos dels alumnes, de les famílies i dels treballadors de la nostra escola. Enguany hem recaptat 405 euros per a la Marató de TV3, aquesta vegada, dedicada a la diabetis i l’obesitat.

Des de la fundació ens agraeixen molt la nostra participació i per això ens han fet arribar un diploma acreditatiu de la nostra col•laboració. Nosaltres ens sumem a aquest agraïment i us encoratgem a seguir repartint solidaritat allà on aneu, perquè això també ens caracteritza com a escola.

Felicitats a tots per la feina feta!

Felicitats a tots per la feina feta!