Emociona’t + - formació per a pares i mares d’infantil i primària

Tots aquells pares i mares que ja heu assistit algun cop a les formacions “Emociona’t: pares feliços, nens feliços” impartides per les mestres i màsters en educació emocional per la UB, Fina Duran i Luz Guerrero, ara teniu l’oportunitat d’apuntar-vos a la segona part de la formació.

“Emociona’t +”  ens donarà l’opció d’endinsar-nos més en aquells coneixements que ja vam poder aprendre durant  les sessions del primer nivell.  Ens facilitarà eines, aprenentatges i coneixements que incideixen directament en el nostre benestar emocional com adults i en el dels nostres fills.

- Continuar la nostra formació en Educació Emocional
- Ajudar els nens a fer front als seus sentiments
- Entendre la relació entre les meves emocions i les dels meus fills
- Descobrir la importància de la proactivitat
- Som una família: col•laborem
- Conèixer els estils educatius
- Practicar la resolució de conflictes
- Descobrir alternatives al càstig
- Potenciar l’autonomia del fills

El taller tindrà una durada de 5 sessions, els dies 2, 9, 16 i 23 de febrer, i 1 de març, de les 19:30 a les 21:30 h. Es realitzarà a l’aula polivalent de l’edifici de Mar (carrer Sant Agustí, 59).

Si esteu interessats a assistir-hi, cal que ompliu el següent formulari.
*Recordeu que només us hi podeu inscriure si vau fer la primera part de la formació.

Les inscripcions es tancaran el 27 de gener. Hi ha un límit de 25 places i, per tant, es respectarà rigorosament l'ordre d'arribada de la inscripció.

El taller està subvencionat per l’AMPA, i només caldrà abonar 10 euros de matrícula per persona. Aquest import es carregarà en el rebut d’escola del mes de març.

- Continuar la nostra formació en Educació Emocional
- Ajudar els nens a fer front als seus sentiments
- Entendre la relació entre les meves emocions i les dels meus fills
- Descobrir la importància de la proactivitat
- Som una família: col•laborem
- Conèixer els estils educatius
- Practicar la resolució de conflictes
- Descobrir alternatives al càstig
- Potenciar l’autonomia del fills

Si esteu interessats a assistir-hi, cal que ompliu el següent formulari.