Una iniciativa europea per fomentar l’emprenedoria social a l'escola

Una iniciativa innovadora per fomentar l’emprenedoria social a Escola Pia comença les seves activitats a Escola Pia Mataró

Des de la Fundació Servei Solidari, i en el marc del Projecte europeu SESAMEproject, s’ha creat un grup pilot de formació en emprenedoria social a l’Escola Pia de Mataró. Vint joves estudiants del Cicle de Grau Mitjà en Informàtica en seran els participants.

L’objectiu d’aquest projecte és que aquest joves emprenedors dissenyin una empresa social, és a dir, un projecte empresarial però amb una nova manera de fer empresa: més responsable, sostenible i justa socialment.

Per acompanyar i motivar els joves participants es crearà, entre empresaris vinculats a l’escola, un grup de mentors i mentores emprenedors socials. La seva funció és la d’acompanyar, fer de referent i inspirar els alumnes.

La finalitat d’aquest projecte, que es treballarà des de 6 països europeus (Holanda, Espanya, Finlàndia, Lituània, Regne Unit i Turquia), és potenciar las capacitats i les habilitats que promoguin la innovació i el canvi social entre el jovent europeu.

Per aquesta raó, el proper dijous 28 de gener a les 19:30 de la tarda tindrà lloc un esdeveniment de presentació a Escola Pia Mataró obert a tots els empresaris emprenedors de la zona. Amb ells es pretén crear un equip de mentors que acompanyin els alumnes participants a través del  networking.

Si hi esteu interessats us podeu inscriure a través d’aquest formulari.

Si hi esteu interessats us podeu inscriure a través d’aquest formulari.