Alumnes d'ESO i batxillerat se'n van d'estades lingüístiques

La setmana vinent molts dels nostres alumnes se'n van a fer estades lingüístiques! Els alumnes de 4t aniran a Londres, els alumnes que fan l'optativa d'alemany van a Munic i els que estan cursant francès van a París.

Són unes estades de 4 o 5 dies on, a banda de fer rutes turístiques i conèixer nous llocs, podran practicar la llengua amb les famílies acollidores.

Aquí trobareu les presentacions d'aquests tres viatges. Inclouen les rutes, les visites, la normativa, etc.

Passeu-vos-ho molt bé!

Munic