Els elèctrics entrem a la sala de màquines d'un vaixell

El passat dimecres 17 de febrer, els alumnes d'FP de grau mitjà elèctric, acompanyats del professor d'emprenedoria Jordi Esteve, van tenir la possibilitat de visitar la sala de màquines d'un vaixell de 24m d'eslora i més de 160 tones de pes. Gràcies a la Cristina Cortijo de l'empresa Gateservice i al capità del vaixell, els alumnes van poder viure una experiència inoblidable. Durant 90 minuts, l’alumnat va poder escoltar atentament totes les explicacions mecàniques i elèctriques i fer tot tipus de preguntes al capità.

Una experiència única!!!!

Els alumnes també escriuen l'experiència:

Dins de l'assignatura d'EIE (emprenedoria) el dimecres 17 de febrer vam anar a visitar un vaixell que estan reparant al port de Mataró.

Va ser una experiència molt positiva i interessant, ja que vam poder veure totes les instal·lacions del vaixell i vam entrar a la sala de màquines, que era el que més ens interessava atès que estem estudiant electricitat.

Ens va acompanyar el capità que molt amablement ens va explicar el funcionament de tots els estris i aparells de la sala de màquines, que en un vaixell d'aquestes característiques (té 23’9 metres d’eslora!) són molts i molt variats.

En acabar vam poder veure el casc del vaixell i vam poder veure les hèlices, gairebé de l'alçada d'una persona.

El fet d'estar sota del vaixell era una sensació important ja que teníem a sobre 160 tones!

Agraïm al capità del vaixell la seva atenció, que pogués ensenyar-nos i explicar-nos el seu funcionament, i també agrair a la Cristina una vegada més per deixar-nos anar al Port.

Alumnes del CFGM IEA 2n.

Una experiència única!!!!

Els alumnes també escriuen l'experiència:

Alumnes del CFGM IEA 2n.