Formació per a mares i pares d'infantil - Límits i hàbits

Us sentiu cansats de barallar-vos amb els nens a l'hora del sopar? Els vostres fills no troben mai el moment d'anar a dormir? Us suposa un conflicte vestir-se cada matí?

Totes aquelles famílies d'infantil que estigueu interessades a treballar sobre aquests temes, us convidem el dilluns 7 de març al taller sobre “Límits i hàbits” que tindrà lloc a l’edifici de Mar, dins el marc de la formació de pares i mares “Educar és prevenir”.

Data: dilluns 7 de març.
Hora: a les 20 h a l’aula polivalent de l’edifici de Mar.
Tema: Límits i hàbits.
Ponent: Esther Aragón (psicòloga d’educació infantil i primària de l’escola).

Agrairíem que confirméssiu l’assistència clicant sobre el formulari. La data límit de confirmació és el diumenge 6 de març.

Programa

Data: dilluns 7 de març.
Hora: a les 20 h a l’aula polivalent de l’edifici de Mar.
Tema: Límits i hàbits.
Ponent: Esther Aragón (psicòloga d’educació infantil i primària de l’escola).

Programa