Administració i Finances rebem la visita de l'emprenedora Laura Tió

La setmana passada ens va visitar a l’escola una nova emprenedora. Es tracta de la Laura Tió, que ha muntat el seu negoci en línia de sabates per a nadons: Mamis & Minis.

La Laura ha estat exalumna i  professora a la nostra escola. Segons diu ella, la vida li va canviar quan va néixer el seu fill. En aquell moment li va venir la inspiració i va veure clara l’oportunitat de crear Mamis & Minis. Tot va començar buscant informació sobre sabates per a nadons i va acabar en el seu projecte empresarial.

Mamis & Minis té un posicionament diferenciador de sabates reversibles per a nadons. A més, són artesanals, innovadores, fetes a mà i de molta qualitat. Però també té altres característiques que fan que sigui un projecte únic i diferent. I és que aquest negoci està fet amb molta il•lusió, moltes ganes i potenciant el pensament d’anar fent les coses a poc a poc per créixer, amb un pressupost zero i aprofitar els recursos al màxim.

Gràcies al seu posicionament a la web, Mamis & Minis té molts influencers i seguidors que fan comandes i possibles relacions comercials amb altres marques, com és el cas de Fundas Barcelona.

La Laura no té clar els objectius quantitatius a llarg termini, però ara mateix té la intenció clara de créixer lentament sense perdre el control de la seva producció i del seu branding. Podria guanyar més diners a curt termini però sap que perdria el control sobre tot allò que fa.

La Laura té un perfil més aviat tranquil. És una noia reflexiva, molt serena, activa, de treballs de qualitat i feina ben feta amb allò que sent i creu. A més, tot i ser biòloga ha acabat sent emprenedora. Alumnes de Màrqueting i Finances, a què espereu per muntar un negoci i deixar de passar tantes oportunitats?

Moltes gràcies, Laura, per dedicar-nos el teu temps a la teva escola de sempre

David Pasarín