GS d'Esports anem a esquiar a la Masella!

Aquest any 2016 no és gaire bo per als esquiadors. Ha nevat molt poc i ha fet poc fred. De totes maneres, els alumnes de segon de grau superior d’esports no ens hem donat per vençuts i hem decidit anar a esquiar! És el primer cop que ho fem i esperem que aquesta activitat tingui continuïtat.

Vam sortir a les 6 del matí del dimecres 3 de febrer. De camí cap a Masella, ens vam aturar a l’àrea del Cadí per recollir el material. Poca estona després ja estàvem lliscant pistes avall! Bé, alguns lliscaven amb tot el cos, però ja se sap que els inicis no són mai fàcils!

Només vam parar una horeta per dinar i sant tornem-hi fins ben bé a quarts de 5 de la tarda. Abans de baixar, vam recollir tot el material i ens vam fer unes fotos de grup per recordar el dia.

Va ser una magnífica sortida amb un bon tastet d’una activitat en medi natural. A més, va ser un bon moment per acabar de cohesionar el grup.

Us ho recomanem!

Us ho recomanem!