Torna la travessa Mataró - Montserrat a peu i de nit

Un any més torna la Mataró-Montserrat a peu i de nit! Ja fa anys que gent vinculada a l’escola ens unim per assolir un gran objectiu: arribar fins a Montserrat caminant.

Si us agrada caminar i teniu ganes d’assolir un repte com aquest, us proposem que us apunteu al nostre grup. Som conscients que no és un repte fàcil i és per això que hem ideat una sèrie d’entrenaments que us ajudaran a agafar la forma i poder fer la travessa amb totes les garanties físiques. La travessa d’aquest any es farà el dissabte 14 de maig. Se surt a les quatre de la tarda de la plaça Santa Anna i l’endemà s’arriba a Montserrat.

Com l’any passat, els monitors de l’Esplai Erol s’ajuntaran amb nosaltres per fer aquest viatge. A més, aquest any també sumarem companys i alumnes del Tecnocampus que s’han animat a acompanyar-nos.

Si esteu interessats a participar-hi, us convidem a la reunió informativa que es farà el proper dimecres, dia 17 de febrer, a les 8 del vespre a l’edifici de Mar. Allà us explicarem com funcionen els entrenaments i la travessa i resoldrem tots els dubtes que us puguin sorgir.

Us hi esperem!

Toni Mora, Jordi Riera i Josep Camps
Responsables de Mataró-Montserrat a Peu i de Nit

Aquí us deixem el document amb els entrenaments previstos:

Us hi esperem!

Toni Mora, Jordi Riera i Josep Camps
Responsables de Mataró-Montserrat a Peu i de Nit

Aquí us deixem el document amb els entrenaments previstos: