Resum de la presentació del SUṀṀEM

Tal com us vam informar, ahir es va fer la presentació del projecte SUṀṀEM al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. A l’acte, conduït pel periodista Lluís Caelles, hi van assistir més de 500 persones, treballadors i treballadores de totes les escoles de la Institució.

L’acte es va dividir en tres grans parts. La primera va estar dedicada a la història de l’Escola Pia i dels propòsits de futur de la Institució. Durant la segona part, docents de diferents escoles van explicar el projecte SUṀṀEM i el seu objectiu de fer entrar la interdisciplinarietat a les aules. Finalment, la tercera part va estar protagonitzada per alumnes i pares i mares de l’escola.

Docents, treballadors, alumnes i famílies van coincidir a dir que SUṀṀEM és el camí participatiu per cercar el millor per als nostres alumnes. Les persones, les idees i la il•lusió faran del SUṀṀEM un projecte de canvi per aconseguir un #mónmillor.

Si voleu veure l'acte de presentació del projecte SUṀṀEM, només cal que cliqueu el següent enllaç.