Cada dijous, entrepà solidari!

Un any més torna l’entrepà solidari!

Des de fa anys que, per aquestes dates, els alumnes i professors de l’escola de Mar contribueixen i gaudeixen de l’entrepà solidari.

Aquesta campanya pretén recollir diners per al mateix projecte del futbol solidari d’enguany: la reforma de les infraestructures i la reestructuració de la formació i l’activitat del Centre de Promoció Agrària de M’Lomp, gestionat per l’Escola Pia del Senegal. Per a més informació: amicssenegal.org

Un dia a la setmana (els dijous), es vendran entrepans per esmorzar a un preu de 2€. Un euro es destinarà a la confecció de l’entrepà i l’altre, íntegrament, es destina a la causa solidària.

Els alumnes i professors tenen fins la jornada abans per fer la comanda a classe i pagar l’entrepà als delegats o delegades del seu grup, i el següent dijous els faran arribar els entrepans que havien demanat.

Els dies assenyalats en què es podrà obtenir l’entrepà solidari seran el 11, 18 i 25 de febrer i el 3, 10 i 17 de març.

Val a dir que els entrepans són força grossos i valen molt la pena. Es pot triar entre 5 sabors: formatge, llonganissa, pernil dolç, nocilla o truita de patates.

L'any passat vam poder destina al projecte 3.061 euros! Aquest any esperem aconseguir més diners per ajudar l'Escola Pia del Senegal!

Un any més torna l’entrepà solidari!