Alumnes de batxillerat i ESO repartits per Europa!

Aquests dies de jornades culturals, tenim alumnes d’ESO i batxillerat repartits per diferents llocs d’Europa. Uns quants són de camí a Estrasburg, d’altres són a París practicant el francès, els de l’optativa d’alemany han anat a Munic, els científics corren per Tolosa i uns quants de 4t han anat a Londres. A través de twitter anem penjant la informació que ens va arribant i es pot dir que gairebé n’estem fent un seguiment al minut. Us deixem aquí algunes de les fotografies perquè pugueu veure que s’ho estan passant d’allò més bé!

Londres

Munic