Alumnes de l’escola guanyen premis literaris d’Òmnium

Òmnium Mataró ja ha fet públic els guanyadors dels premis literaris Sambori i Joaquim Casas.

La Berta Feliu de 6è de primària ha guanyat un premi Sambori amb el seu escrit ...Gats! Aquesta obra competia amb altres treballs del Maresme, Vallès Oriental i Barcelonès Nord. A partir d’aquí, els treballs premiats passen a competir amb la resta de treballs de tot Catalunya.

Pel que fa al premi Òmnium Memorial Joaquim Casas que convoca tots els alumnes de la nostra ciutat, la Gemma Berenguer de 6è ha guanyat per la categoria de primària. De la 3a categoria, de 1r i 2n d’ESO, tenim les guanyadores Aina Masenello amb El meu primer concert, Roser Berengüí amb I els nens?, i l’accèssit per l’Alèxia Florenza amb l’obra El significat de la vida.

Pel que fa a la 4a categoria de 3r i 4t d’ESO trobem l’Adriana Chiva que, amb l’obra Tot el que sé ha guanyat el primer premi.

Finalment, a la categoria de batxillerat, la Blanca Codina ha obtingut el primer premi amb una selecció de quatre poemes i en Joan Simó que s’ha endut un accèssit amb l’obra Soroll marítim.

El lliurament del premi Sambori a la Berta Feliu es farà avui dimecres a les 7 de la tarda a l’Espai Betúlia de Badalona. En canvi, els guardonats al Concurs Òmnium recolliran els premis el proper dissabte 16 d’abril a les 6 de la tarda a la sala d’actes de la Fundació Iluro.

Enhorabona a tots!

Enhorabona a tots!