AMPA - Taller de salut i benestar

L’AMPA ens convida a participar d’un taller de benestar i salut a través de la pràctica del ioga de polaritat, la relaxació i la meditació. Amb aquest tipus de ioga es fan estiraments suaus per treballar el camp energètic. A més, s’apliquen tècniques de respiració conscient que produeixen grans beneficis i ajuden a modificar l’estat mental i físic.

Els encarregats de guiar el curs són la terapeuta Carmen Guillen i el metge Nelson Antoine, que des del 2005 han fet tallers de reflexologia a la nostra escola.

Objectius:
Eliminar o disminuir els nivells d’estrès
Connectar amb nosaltres mateixos
Aprendre a viure el moment
Calmar la ment
Connectar amb el nostre cos

Metodologia:
Es faran 4 sessions d’una hora i mitja on s’impartiran les nocions bàsiques de l’atenció i la concentració per aprendre a connectar amb el nostre cos i aconseguir calmar la ment.

Es faran dues sessions setmanals i cada interessat haurà d’escollir aquell horari que li vagi millor.

Dimecres 6, 13, 20 i 27 d’abril

- opció A: de 18.30 a 20.00
   - opció B: de 20.00 a 21.30

El preu del curs és de 52€ per adult i 26€ per fill/s. Aquest import s’haurà d’abonar als responsables del taller durant el primer dia de classe. Les sessions es faran al poliesportiu de l'edifici de Plaça i es recomana portar roba còmoda. L'entrada es farà per la porta principal de la plaça Santa Anna.

Si esteu interessats, només cal que envieu un correu a la Carme Guillen a cguillen_sr@hotmail.com. Recordeu de posar totes les dades, escollir l’opció d’horari que us sigui més còmoda i indicar quants participants hi assistireu (amb fills o sense). L'últim dia d'inscripció serà el dilluns 4 d'abril.

Us hi esperem!

Associació de Mares i Pares de l’Escola Pia de Mataró