AMPA - Curs d'anglès inicial per a viatgers

L’AMPA convida pares, mares, avis, àvies i tothom que tingui ganes d’aprendre a participar d’un curs d’anglès inicial especial per fer-se entendre en els viatges.

Les sessions es faran del 4 d’abril al 18 de maig cada dilluns i dimecres de les 19.45 a les 21.15 h a l’edifici de Mar. L’encarregat de guiar el curs serà en Daniel Aubeso de l’escola d’anglès The cat in the hat. El preu del curs és de 52.50€ que s’hauran d’abonar durant el primer dia de classe al professor de les classes.

Amb aquestes classes aprendrem a comunicar-nos per preparar una estada a l’estranger, reservar una habitació d’hotel, preguntar direccions, demanar el preu als bars i botigues o demanar l’hora. Una petita guia pràctica per poder moure’ns pel món!

Si hi esteu interessats, només cal que envieu un correu electrònic a thecatschool@gmail.com amb el vostre nom, cognom, correu i telèfon de contacte.

Esperem que us animeu a participar d’aquestes sessions!

Esperem que us animeu a participar d’aquestes sessions!