Vespres de Santa Anna amb Oriol de Balanzó i Carles Prats

“RETRAT DELS MITJANS A CATALUNYA”

AMB ORIOL DE BALANZÓ I CARLES PRATS

La comissió dels Vespres de Santa Anna reprèn el cicle de conferències amb nou entusiasme i amb l’esperança que famílies, alumnes i treballadors us engresqueu a venir!

Aquest dijous dia 7, a les 7 de la tarda, teniu l’oportunitat d’escoltar dos comunicadors que ens faran l’anàlisi dels mitjans de la Catalunya actual. Oriol de Balanzó és comunicador i guionista del programa radiofònic de RAC1 La Competència. Carles Prats és periodista i presentador del telenotícies migdia de TV3. Ràdio i televisió, guionista i periodista. Diferents maneres de veure i viure la comunicació.

De ben segur que podrem viure una conversa amena, divertida i plena d’experiències professionals.

Dijous, 7 d’abril
A les 7 de les tarda
Aula polivalent de l’edifici de Mar

Si esteu interessats a assistir-hi, us agrairíem que omplíssiu el següent formulari d’inscripció.

Us hi esperem!

“RETRAT DELS MITJANS A CATALUNYA”

AMB ORIOL DE BALANZÓ I CARLES PRATS

Dijous, 7 d’abril