Alumnes de cicles creen uns fantàstics curts!

Els alumnes de CFGS d’administració i finances de 2n i els de Màrqueting i publicitat han participat, per tercer any consecutiu del concurs de curts “Triple creatividad al corto”. El passat 14 d’abril es van poder veure tots els curs i, el lliurament de premis es va fer aquest divendres passat, en motiu de la celebració de Sant Jordi.

L’inici de l’acte va ser protagonitzat per tres exalumnes d’aquests cicles, l’Hugo Padilla, en Xavier Gómez i en David Carballo, que van explicar les seves experiències professionals i els seus itineraris des que van acabar la formació professional.

Després es va fer el lliurament dels quatre premis. Una gran feina, nois!

1r premi
Elogio a la lentitud
Claudia Figueredo, Paula Schweitzer i Alícia Rodríguez

2n premi
Los tres cerditos
Segi Patrón, Marc Salvà, Ricard Esteban i Miquel Ardanaz

Draw my life
Sergi Tarter, Javier Pérez i Gerard Campeny

3r premi
Hipocresia en estat pur
Quim Roca, Sergi Paytuví i Joaquim Delgadillo

Si voleu veure tots els curts, cliqueu el següent enllaç.

Després es va fer el lliurament dels quatre premis. Una gran feina, nois!

1r premi
Elogio a la lentitud
Claudia Figueredo, Paula Schweitzer i Alícia Rodríguez

2n premi
Los tres cerditos
Segi Patrón, Marc Salvà, Ricard Esteban i Miquel Ardanaz

Draw my life
Sergi Tarter, Javier Pérez i Gerard Campeny

3r premi
Hipocresia en estat pur
Quim Roca, Sergi Paytuví i Joaquim Delgadillo

Si voleu veure tots els curts, cliqueu el següent enllaç.