Celebracions de Sant Jordi a primària

Avui, els nens i nenes de primària hem celebrat Sant Jordi. En realitat, ja vam començar dilluns i portem tota una setmana de celebració.

Els de cicle inicial hem rebut la visita de l’actriu Rosa Gàmiz que ens va fer un taller de teatre. El contacontes Albert Estengre ha vingut avui a explicar-nos unes històries fantàstiques! I també hem anat a escoltar el nou conte d’en Santi de la Fundació Maresme. Hem vist molts llibres i ens ho hem passat molt bé.

Els de cicle mitjà, aquests dies hem baixat a la mediateca de l’edifici de Mar i hem descobert molts llibres nous. Vam haver de triar el que més ens agradava i…no va ser una feina gens fàcil! Els de 4t també hem creat i llegit contes de Sant Jordi a la sala d'actes!

A 5è hem llegit poesies a les aules i els més grans de la casa, avui hem celebrat els Jocs Florals. Realment es pot dir que som uns grans poetes!

Aquesta tarda ens hem reunit tots els nens i nenes de l’edifici i hem compartit una bona estona envoltats de llibres a la biblioteca cel obert.

Cicle inicial

Cicle mitjà