Conferència Victor Küppers i la importància de l'actitud personal

El passat dimarts 29 de març ens va visitar a la nostra escola en Victor Küppers, un dels formadors i conferenciants més de moda en l'actualitat del nostre país. L'acte, va ser organitzat per en Jordi Esteve (professor d'FP) i va reunir a més de 350 persones, entre alumnes d'FP, personal de l'escola i famílies.

Les dues paraules més importants de Küppers són passió i entusiasme. El seu missatge es tracta d'explicar la importància de l' actitud personal com a element mobilitzador i dinamitzador tant en l'àmbit personal com professional. Ell sempre explica que la seva missió és ajudar les persones a viure i treballar amb alegria i entusiasme.

En finalitzar l'acte, tres alumnes emprenedors d'FP van regalar els seus productes (Rellotge Nelton, Dessuadora Waves i cervesa artesanal Balate) a Küppers. Va quedar impressionat i sobretot molt agraït de l'amabilitat rebuda.