Els alumnes d'ESO entren en el món bookface

A punt de celebrar una diada tan especial, Sant Jordi, els alumnes de 3r i 4t han dut a terme una activitat creativa i literària, inspirada en la notícia publicada en una web http://www.todographicdesign.es/art/corpus-libris, i que, ben aviat, l'àrea de llengua castellana i literatura vam recollir per tenir-la en compte.

L’anècdota la situem en els EUA, quan una treballadora d’una llibreria va decidir fer-se una fotografia amb un llibre que feia joc amb la seva indumentària. De seguida, la idea va ser copiada pels seus amics i treballadors, i d’aquí va néixer un blog on line “Corpus libris”, que publica fotografies de persones i portades de llibres fusionades en una de sola.

A partir de demà divendres, i mentre anem pujant les escales, la poesia ens acompanya en cada petjada per endinsar-nos en un passadís ben vistós de creativitat, d’enginy, que no resulta gens fàcil, però que de ben segur els alumnes han gaudit cercant el llibre adient per al gest i l’expressió necessària. L’excusa ens serveix, alhora, per parlar de llibres.

Benvinguts al món del bookface!

Benvinguts al món del bookface!