Els artístics i els nens de primària pinten el pati de dalt

Els alumnes de batxillerat han pintat el pati de dalt de l'edifici de Plaça. Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r van fer propostes de dibuixos i els artistes més grans de la casa els van adaptar per poder-los plasmar a les parets del pati.

Durant dos dies, els artístics i els nens de primària han estat pintant les parets i ha quedat un pati de dalt ben xulo i acolorit. Passaran els anys i aquests alumnes se sentiran orgullosos de veure com la seva obra aguanta el pas d'altres nens i nenes que jugaran entre aquestes parets.

Aquí teniu un vídeo recull de tot el procés de creació.

Bona feina!

Aquí teniu un vídeo recull de tot el procés de creació.

Bona feina!