Els artístics participen en el projecte Zona intrusa

Els artístics de batxillerat han participat, un any més, al projecte Zona intrusa que apropa l’art contemporani als joves de la ciutat.

En aquesta edició, Zona intrusa ha volgut parlar del món de les coses, dels objectes que tots tenim i usem quotidianament. Aguado, promotora de la idea, sosté que avui dia hem oblidat de dialogar-hi perquè, hipnotitzats davant de tot tipus de pantalles i col•lapsats en l’univers digital de la informació i la comunicació, ja no veiem les coses i simplement hem trobat la manera d’acoblar-nos-hi.

Aquí podreu veure els resultat del treball que han fet els nostres alumnes amb l’artista Xavier Arenós, que ha volgut partir de la importància que la indústria tèxtil va tenir a la ciutat de Mataró. A més, Arenós al•ludeix al ventall de possibilitats funcionals i expressives de les filatures per crear intervencions efímeres amb composicions volumètriques. Amb aquesta proposta, dibuixar amb fil esdevé una estratègia per desenvolupar una recerca de memòria col•lectiva.