Exposició de les obres premiades en el Certamen de les Arts

El que durant 30 anys van ser els Jocs Florals de l'escola, des de ja fa més d'una quinzena d'anys s'han convertit en el Certamen de les Arts, una celebració en què premiem les obres artístiques dels nostres alumnes d'ESO i batxillerat durant el matí de la Diada de Sant Jordi. Es premien –en les categories de primer cicle d'ESO, segon cicle d'ESO i batxillerat– obres de totes les disciplines artístiques: obres literàries (prosa i poesia), arts plàstiques, arts visuals i música.

Enguany, el dia de Sant Jordi és dissabte i és per aquest motiu que les celebracions escolars es faran el divendres dia 22. A les 7 de tarda, i per tercer any consecutiu, inaugurem a l’Ateneu de la Fundació Iluro l’exposició amb totes les obres que durant el matí hauran estat premiades en el Certamen, a més d’altres obres destacables dels nostres alumnes. Ens acompanyaran el director de l'escola, Toni Aguilar, el regidor de Cultura de l'Ajuntament de Mataró, Quim Fernàndez, i en Pol Peiró, artista i exalumne de l'escola.

Podreu visitar l’exposició del 22 d’abril al 17 de maig de dilluns a dissabte de 2/4 de 6 a 2/4 de 9 i diumenges de 2/4 de 12 a 2/4 d'1 i de 2/4 de 7 a 2/4 de 9 del vespre.

Us hi esperem!

Us hi esperem!