Fem Àgora, ens connectem amb la filosofia

Aquest divendres dia 8 l’Escola Pia de Catalunya va celebrar per tercer any consecutiu el Fem Àgora, una trobada d’alumnes de 1r de batxillerat amb la finalitat de tractar temes d’actualitat des d’un punt de vista filosòfic.

Prop de 4oo alumnes es van reunir a Mataró, d’altres es van repartir a les seus d’Igualada i de Caldes. Malgrat la pluja, els alumnes de les diferents escoles es van poder trobar i, un cop barrejats i en petits grups de debat, havien de parlar i treure conclusions sobre l’ús que fan dels seus dispositius mòbils i de les xarxes socials. Després de dues hores de xerrada, els alumnes havien d’escriure en unes cartolines les respostes a les preguntes “Per què ens connectem?” i “Per què ens desconnectem”.

A més de ser una trobada de reflexió, però, el Fem Àgora serveix per conèixer gent nova, aprendre a fer contactes i a mantenir relacions socials. Un bon dia d’aprenentatges.