Inauguració de l'exposició del Certamen de les Arts

Aquest divendres passat vam inaugurar  a l’Ateneu de la Fundació Iluro l’exposició amb totes les obres que durant el matí havien estat premiades en el Certamen, a més d’altres obres destacables dels nostres alumnes. El director de l'escola, Toni Aguilar, el regidor de Cultura de l'Ajuntament de Mataró, Quim Fernàndez, i en Pol Peiró, artista i exalumne de l'escola, van fer les presentacions de l’acte.

Podreu visitar l’exposició del 22 d’abril al 17 de maig de dilluns a dissabte de 2/4 de 6 a 2/4 de 9 i diumenges de 2/4 de 12 a 2/4 d'1 i de 2/4 de 7 a 2/4 de 9 del vespre.

Aquí teniu el vídeo que la Fundació Iluro ha fet per resumir l’acte.

Aquí teniu el vídeo que la Fundació Iluro ha fet per resumir l’acte.