Una alumna de 5è guanya un premi de dibuix

L’Annabel Carrascal de 5è A ha guanyat el premi de dibuix de transport viari de la policia de Mataró.

Com cada any, els alumnes de 4t reben la visita de la policia local de Mataró per ensenyar-los com ser bons usuaris dels transports i de la via pública. A part de totes les activitats, la policia també organitza un concurs de dibuixos que gira a l’entorn del tema del civisme i els transports públics i, d’entre un miler de participants, l’Annabel ha guanyat! Ara l’Annabel ja fa 5è i aquesta setmana passada va rebre la visita de de dos agents locals, una representant de Mataró Bus i una altra de l’Hospital de Mataró.

El seu dibuix serà la portada de la carpeta de les activitats d’educació viària del proper curs. A més, com a premi li han donat un diploma, un parell de jocs i una bossa.

Enhorabona, Annabel!

Enhorabona, Annabel!