Xerrada Spring Framework per als alumnes de GS d'informàtica

Aquest dilluns 18 d’abril, en Jonathan Nieto, exalumne del cicle formatiu de grau superior DAM de l’escola, enginyer informàtic i actualment R&D Computer Engineer de l’empresa E-TIC Sistemes, va venir a l’escola a fer una xerrada sobre Spring Framework als alumnes del cicle de DAM.

En primer lloc, va explicar amb detall els objectius de l’eina, que permet crear serveis web desenvolupats en Java.  Va aprofitar per introduir conceptes importants com la injecció de dependències o la inversió de codi.
A continuació va realitzar una demostració pràctica, on va aplicar els diferents conceptes explicats i on va poder resoldre els diferents dubtes que els alumnes li van anar plantejant.

Els alumnes vam quedar molt satisfets, no només per l’aspecte tècnic, sinó com a inspiració perquè mostra que amb esforç i treball es pot arribar molt lluny dins el món de la informàtica.

Volem agrair a en Jonathan que hagi vingut a l’escola a compartir part del seu coneixement.