Alumnes de 6è gaudeixen de la Jornada d'Esport i Convivència

L’Escola Pia de Balaguer ha acollit avui la Jornada d’Esport i Convivència que aplega els alumnes de sisè de primària de tots els col·legis de l’Escola Pia de Catalunya. Més de 1100 alumnes i 120 professors de tot Catalunya, han participat d’una jornada esportiva amb alumnes i professors d’altres escoles.

La jornada s’ha iniciat a les 10 del matí amb l’arribada de tots els participants a la zona del recinte firal del pavelló d’Inpacsa. Els alumnes han pogut practicar 22 activitats i modalitats esportives de tot tipus gràcies en bona part a la col·laboració d’una gran part d’entitats i clubs de la ciutat.

L’acte de cloenda de la jornada, que s'ha fet al pati de l’escola, ha estat un Trial Show que a càrrec dels campions del Món, Marcel Justribó i Jordi Pascuet.