Berenar solidari per ajudar els refugiats

Arran de la greu i preocupant situació que estan vivint els refugiats que fugen dels seus països per culpa de les dictadures i les guerres, des de l’escola hem pensat que ha arribat el moment de fer alguna acció per poder-los ajudar.

És per això que hem pensat organitzar un berenar solidari que celebrarem el proper divendres 27 de maig de 2/4 de 5 a 2/4 de 6 de la tarda al pavelló de l’edifici de Plaça.

Hi podreu participar tastant algun dels molts pastissos i coques que hauran fet els alumnes de primària i les seves famílies, a 1€ cada porció.
També hi podreu participar aportant lliurement la quantitat econòmica que considereu.

Convideu totes les persones que vulgueu, al berenar.

Farem arribar la recaptació econòmica que aconseguim a la ONG Proactiva Open Arms, que es dedica a salvar vides de refugiats al mar.

Esperem que aquesta petita acció serveixi de mostra de la nostra gran solidaritat vers aquestes persones que estan patint i que estan passant tanta necessitat.

Convideu totes les persones que vulgueu, al berenar.