El berenar solidari ha estat un èxit!

Aquesta tarda famílies senceres han omplert el pavelló de Plaça i el pati del Torrent  per aportar el seu granet de sorra en aquesta proposta solidària que han organitzat els nens i nenes de primària per ajudar els refugiats que fugen de les guerres i les dictadures dels seus països.

Moltíssimes gràcies a tots per la vostra solidaritat! Junts farem un món més just!

I moltes gràcies a tots els alumnes de sisè per la gran organització del berenar!

Hem aconseguit recaptar 2054.13€!!

Hem aconseguit recaptar 2054.13€!!