Som la llet! Un any més de Jornada Compartida solidària

Aquest dissabte 28 de maig viurem la III Jornada Compartida de l’Escola Pia Mataró

Com ja és habitual en aquests últims anys, tenim ganes de fer una festa d'escola amb l'objectiu d'ajudar en una causa solidària. Si fa dos anys vam celebrar el Dit i Gest i l'any passat ens vam tornar tots bojos intentant fer accions saludables i solidàries per aconseguir civis per al Civigest, aquest any ens hem compromès amb Càritas de Mataró per ajudar-los a assolir el seu objectiu de l'estiu: aconseguir llet per als que més ho necessiten.

I com que la nostra escola és la llet, ens hem proposat com a objectiu aconseguir-ne molta!

Apunteu-vos a les activitats que us proposem per aquest proper dissabte dia 28 i, a canvi, l'únic que us demanem és que deixeu un bric de llet a la recepció de l'escola.

ACTIVITATS ESPORTIVES

Pares, mares, mestres, personal i alumnes podem fer esport matinal per la ciutat i a l’escola. Amb l’ajuda d’un tècnic esportiu practicarem una activitat física que ens ajudi a millorar el nostre benestar físic i emocional. Animeu-vos i trieu-ne una!

- Porteu roba còmoda i el calçat adequat per a cada esport.
- La inscripció es farà per persona excepte en el cas del futbol sala que s’haurà de fer per equips.
- Després de l’activitat esportiva, podreu venir a Plaça a esmorzar i a recollir un obsequi gentilesa de l’escola.
- Esmorzeu abans de fer qualsevol activitat esportiva i procureu mantenir un bon nivell d’hidratació per gaudir d’una diada plena d'energia i salut.
- 15 minuts abans de l’inici de l’activitat ens trobarem al lloc de trobada amb el tècnic responsable. Abans de començar l’activitat física és obligatori comunicar qualsevol aspecte rellevant de salut  personal al tècnic esportiu.
- Després de fer l’activitat física, els vestidors de l’edifici de la Plaça Santa Anna restaran oberts per als usuaris.

I SI NO US VE DE GUST FER ESPORT, PODEU EL TALLER O ACTIVITAT QUE MÉS US AGRADI! Són activitats que us proporcionaran un matí saludable i molt agradable.

TALLERS

ALTRES ACTIVITATS

Per fer la inscripció a qualsevol d’aquestes activitats, ompliu el següent FORMULARI
Si us voleu inscriure a l’activitat de futbol sala, heu d’omplir aquest altre formulari per equip: FUTBOL
Les inscripcions es tancaran el dijous 26 de maig a les 12h del migdia.

ACTIVITATS ESPORTIVES

- Porteu roba còmoda i el calçat adequat per a cada esport.

TALLERS

ALTRES ACTIVITATS

Les inscripcions es tancaran el dijous 26 de maig a les 12h del migdia.