Trobada de cicles d'esports amb Olot i Sarrià

Avui dijous 12 s'ha fet la trobada anual d'alumnes de Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Conducció de Grups en el Medi Natural de les escoles pies d'Olot, Sarrià i Mataró.

Aquest any els grups organitzadors han estat els de Mataró, i han convidat els seus homòlegs a fer activitats al bosc de Can Jalpí d'Arenys de Munt.

En concret han gaudit d'itineraris de bosc vertical i passejades en Segway.

Al final hem acabat amb un dinar de germanor, que han preparat els mateixos alumnes de Mataró, i un obsequi record de la nostra escola.

La trobada ha estat to un èxit!

Felicitats a tots!!

En concret han gaudit d'itineraris de bosc vertical i passejades en Segway.

La trobada ha estat to un èxit!

Felicitats a tots!!