Un any més d'un gran Recicla Cultura!

L’equip de Pastoral de l’escola volem agrair la vostra col•laboració i implicació en la campanya del Recicla Cultura que promou el Servei Solidari de l’Escola Pia de Catalunya.

Aquest any, gràcies a la compra de llibres que vau fer famílies, alumnes i personal a les parades de Sant Jordi, hem recaptat 833 euros que ja s’han destinat al l’entitat solidària de l’escola i que serviran per finançar cursos d’alfabetització i llengua.

A més, aquest any els alumnes de la USEE van dissenyar punts de llibre i es van vendre tots!

Moltíssimes gràcies a tots per la vostra solidaritat!

Equip de Pastoral

Moltíssimes gràcies a tots per la vostra solidaritat!

Equip de Pastoral