4t d'ESO i 2n de batxillerat també fan festes de comiat

La setmana passada, els alumnes de 4t d’ESO i de 2n de batxillerat  van celebrar el final de curs i d’etapa.

Els de 4t acaben i iniciaran nous estudis i els de 2n, després d’haver fet la selectivitat, comencen el seu nou camí a la universitat o en el món laboral. Els trobarem a faltar després de tants (o no tants) anys amb nosaltres! Molta sort a tots!

Si voleu veure les fotos de 4t, cliqueu els següent enllaç (caldrà que us identifiqueu amb el correu de l'escola)

4t ESO

Si voleu veure les fotos de 2n, cliqueu els següent enllaç (caldrà que us identifiqueu amb el correu de l'escola)

4t ESO