Acabem un altre curs a infantil i primària!!

Avui els nens i nenes d'infantil i primària han viscut una gran festa per acomiadar el curs. Al Torrent han rebut la visita d'en Roger Canals que ha fet ballar els més petits! Després han esmorzat coca de sant Joan i han acabat fent una ruixada per començar les vacances d'estiu ben fresquets!

Els de cicle inicial també s’han refrescat a la ruixada que s’ha organitzat al pati de dalt. I els més grans de primària no han parat de ballar a la discoteca!

Els alumnes de 6è, que acaben etapa, han regalat uns magnífics balls a la resta de companys i després han estat la resta de cursos que han cantat una cançó per dir adéu als més grans de la casa. Grans per ara, perquè després de l’estiu passaran a ser els petits de l’edifici de Mar. Però sabem que se’n sortiran i que començaran una gran etapa plena de noves amistats i nous aprenentatges!

Ahir els i les mestres de l’escola els van preparar una festa particular. Allà van poder veure un vídeo de la seva història a l’escola i després van fer un petit sopar i van ballar amb els pares i mares que els van acompanyar. Molta sort, nois! Aquí sempre ens trobareu!

Molt bon estiu i gaudiu de les vacances!!

Balls i comiat de 6è

I aquí teniu el comiat que tots els nens i nenes de primària van fer als alumnes de 6è!

Si voleu veure totes les fotos d'infantil, les trobareu al blog.

Molt bon estiu i gaudiu de les vacances!!

Balls i comiat de 6è

Si voleu veure totes les fotos d'infantil, les trobareu al blog.