FP i Pasiona preparen una formació DAM

Sota el nom d'FP Next, l’empresa Pasiona, la consultora de negoci especialitzada en tecnologies Microsoft, Mobilitat, cloud i experiència d’usuari, ha triat la nostra escola per fer una formació. Aquestes sessions aniran dirigides especialment als alumnes de grau superior de desenvolupament d’aplicacions multiplataforma, al professorat de l’escola i a algunes empreses especialitzades en informàtica i tractaran sobre les noves tendències i sobre l’ús i desenvolupament de cloud, Bots, Xamarin, entre d’altres.

L’acte començarà a les 4 de la tarda del proper dijous dia 16 de juny i es farà a l’aula polivalent de l’edifici de Mar.

Aquí teniu el programa de l’acte:

Aquí teniu el programa de l’acte: