Llibres de text 2016-2017

Un any més iniciem la campanya de llibres a l’escola per aquest proper curs 2016-2017. Recordeu que teniu dues vies per adquirir els llibres dels vostres fills i filles: o la reserva mitjançant comanda al mes de juliol o la compra directa durant els dies de botiga del mes de setembre.

Tant si opteu per un camí o un altre, és important que us descarregueu de la pàgina web de l’escola la llista de llibres del curs que farà el vostre fill/a l’any vinent. Aquestes llistes es penjaran a partir del 20 de juny i, en cas que no disposeu de connexió a Internet, també en podreu trobar a les recepcions de Plaça i Mar.

Reserva de llibres
Aquesta opció us permet despreocupar-vos dels llibres durant l’estiu. Marqueu els llibres que necessiteu, poseu el nom i cognoms de l’alumne/a i la forma de pagament que us sigui més còmoda. Deixeu el full de comanda a les bústies que trobareu a les recepcions de Plaça i Mar abans del dia 12 de juliol i el vostre fill/a es trobarà els llibres a l’aula el primer dia de curs.

Botiga
La botiga s’obrirà del 5 al 9 de setembre a l’edifici de Mar. Allà podreu comprar els llibres directament i fer pagament en efectiu o amb targeta de crèdit.
L’horari de la botiga serà de 9 a 14 i de 15 a 18 h.
A més, durant els dies 15, 16, 22 i 23 de setembre obrirem de 9 a 15 h per atendre compres puntuals d’optatives, canvis i incidències.

Tant si feu la reserva com si veniu a la botiga, tots els llibres de text i de lectura tenen un 5% de descompte. Si sou família nombrosa, caldrà que presenteu o adjunteu una fotocòpia del carnet vigent i us aplicarem un 5% de descompte addicional. Aquest descompte només es pot aplicar a les famílies de primària i ESO, és a dir, en els estudis obligatoris.

Socialització de llibres
Un any més, l'AMPA inicia el procés de socialització de llibres de text per al curs vinent. Cliqueu el següent enllaç per descobrir els llibres que es podran aprofitar d'aquest curs que ara acabem.

(Per descarregar-vos el full de llibres que desitgeu, col·loqueu-vos sobre el pdf i cliqueu la icona de la fletxa que apareix. La imatge es farà gran i només caldrà que la descarregueu).

1r primària

2n primària

3r primària

4t primària

5è primària

6è primària

1r ESO

2n ESO

3r ESO

4t ESO

Llibres de cicles formatius

Reserva de llibres

Botiga
L’horari de la botiga serà de 9 a 14 i de 15 a 18 h.

Socialització de llibres

1r primària