Som membre Premier de la Microsoft Dynamics Academic Alliance

Microsoft promou l'adopció i la formació de l'ensenyament de les eines ERP i CRM a les aules mitjançant la Microsoft Dynamics Academic Alliance (DynAA). Gràcies a aquest acord, l'Escola Pia Santa Anna de Mataró pot incorporar al currículum dels Cicles Formatius la formació en aquestes eines i el suport de Microsoft a recursos educatius, llicències i suport tècnic especialitzat. Un dels professors de l'escola és, a més, un membre del consell assessor (Advisory Council) a EMEA, que té com a missió la difusió de la tecnologia a les aules i la col•laboració i intercanvi entre institucions educatives, partners i clients.

L'Escola Pia Santa Anna és membre actiu de l'Academic Alliance des de l'any 2014. De forma anual, es revisa el nivell de compromís i de difusió de la tecnologia de cada institució educativa, i es decideix si la institució pot seguir sent membre de l'aliança i se'n determina el nivell de compromís.

Després de les tasques desenvolupades al llarg del curs acadèmic 2015- 2016, on s'han introduït de forma transversal les eines Microsoft Dynamics NAV i CRM als diferents Cicles Formatius de Grau Superior i s'ha participat activament en els diferents esdeveniments tècnics i divulgatius, l'organització de la Microsoft Dynamics Academic Alliance acredita l'escola com a membre Premier de l'aliança.

El mercat laboral té una elevada demanda de professionals que siguin capaços de treballar amb les eines Dynamics NAV (conegut anteriorment com Navision) i Dynamics CRM. La incorporació d'aquestes eines dins dels currículums dels Cicles Formatius permet aportar valor als ensenyaments impartits a l'escola, i això propicia un millor posicionament dels nostres alumnes en el mercat laboral.