Socialització de llibres de text - curs 2016-2017

Acabem un altre curs! I com sempre, des de l’AMPA ens comencem a mobilitzar per aquest curs 2016-2017 que iniciarem d’aquí ben poc.

Com ja hem fet aquests últims anys, iniciem la campanya d’aprofitament de llibres de text. Els nostres fills i filles passen de curs i deixen d’utilitzar uns llibres que, a més d’haver-nos costat un preu considerable, encara estan en bon estat. A fi de fomentar l’estalvi familiar i de promoure la cura del medi ambient, engeguem aquest projecte de reutilització perquè les famílies doneu aquells llibres de text que ja no fareu servir més a fi que un altre alumne en pugui fer ús l’any vinent.

PROJECTE D’APROFITAMENT DE LLIBRES DE TEXT

Us animem a deixar els llibres que heu utilitzat aquest curs i que ja no fareu servir més i a emportar-vos aquells que necessitareu el curs vinent. Us adjuntem la llista dels llibres que es poden aprofitar.

Recordeu que es tracta d’una aportació voluntària i altruista, però hem de pensar que hi ha moltes famílies que estan passant un moment difícil i amb aquesta acció podem ajudar, i molt!

COM FUNCIONA?

L’escola ens proporciona la llista de llibres que es poden aprofitar per l’any vinent. Si teniu els llibres a casa i coincideixen els ISBN o codis de barres amb els del llistat que us adjuntem al final d’aquesta notícia, porteu-los a l’escola.

Els podreu deixar a les caixes que trobareu a les recepcions de Plaça i Mar a partir del dia 16 i fins al 28 de juny, durant l’horari de les recepcions.

CURSOS DE PRIMÀRIA: a fi de poder recollir el màxim de llibres, durant l’últim dia de curs, convidem els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è de primària a deixar els llibres del seu curs que es puguin aprofitar a les caixes de recepció.

LLIURAMENT DE LLIBRES: podreu venir a recollir els llibres del curs vinent el DIJOUS 30 DE JUNY A L’ESCOLA DE MAR DE 6 A 8 de la tarda. Els llibres es lliuraran per ordre rigorós d’arribada.

Us animem a participar-hi!

Moltes gràcies per la vostra col•col•laboració.

JUNTA AMPA

(Un cop situats sobre el pdf de sota, cliqueu la icona de la fletxa que apareix a la pantalla per veure el document a pantalla completa)

PROJECTE D’APROFITAMENT DE LLIBRES DE TEXT

COM FUNCIONA?

Us animem a participar-hi!

Moltes gràcies per la vostra col•col•laboració.

JUNTA AMPA