Vespres de Santa Anna amb Carles Capdevila

La comissió dels Vespres de Santa Anna ha organitzat una nova conferència per tancar el curs. Estem entusiasmats i esperançats que famílies, alumnes i treballadors us engresqueu a venir!

Aquest dijous dia 16, a les 7 de la tarda, teniu l’oportunitat d’escoltar de nou un dels grans comunicadors del nostre país, en Carles Capdevila, amb la conferència “Educar ara i aquí”. Fa uns anys ens va visitar per parlar-nos de l'humor en l'educació. Ens ho vam passar tan bé, que li hem demanat que tornés. Les seves xerrades tracten diferents temàtiques de l’actualitat i de la vida, enfocades des del relat del bon humor. Amb "Educar ara i aquí" ens explicarà com educar els nostres fills en un món hiperconnenctat.

De ben segur que podrem viure una conversa amena, divertida i i on aprendrem nous mètodes sobre l’educació.

Dijous, 16 de juny
A les 7 de les tarda
Sala d'actes de l'edifici de Plaça (lloc definitiu)

Si esteu interessats a assistir-hi, us agrairíem que omplíssiu el següent formulari d’inscripció.
(Localitats exhaurides)

Us hi esperem!

Dijous, 16 de juny
A les 7 de les tarda