A 3r celebrem la festa major del curs!

El darrer treball de socials que hem fet aquest curs és la Festa Major.

Així doncs a cada classe ens hem inventat el nom d'un poble, hem pensat i escrit la llegenda i després hem decidit muntar un pregó i celebrar la nostra festa Major particular al pati de columnes.

Allà hi hem presentat les figures creades per cada aula, que han ballat  acompanyades dels vilatans de Xin-Xin, de Peradrac de Munt, de l'Illa dels morts i de Vila Brunilda.

Quan hem acabat ens hem passejat pels passadissos de l'escola i ensenyar als nostres companys la feina que hem fet.

Aquí teniu alguns dels vídeos dels balls i dels pregons. Esperem que us agradin!

El darrer treball de socials que hem fet aquest curs és la Festa Major.