Alumnes de DAM reben el segon premi del concurs Catskills

Ahir es van lliurar les medalles als alumnes que han participat al campionat de Catalunya Catskills. En aquest concurs hi participen alumnes de cicles formatius de tot el territori català sobre l’assoliment pràctic de les competències professionals.

Alumnes de l’escola del grau superior en desenvolupament d’aplicacions multiplataforma van rebre el segon premi de la categoria de programació. En Sergio Sánchez va ser el representant que va recollir les medalles també per als seus companys, Dvi i Javi.

L’acte es va fer a INEFC i va comptar amb la presència de la consellera Meritxell Ruíz, del director general d’FP, Melcior Arcarons, i el director de centres privats i concertats, Miquel Garcia.

Enhorabona per la bona feina, nois!

Enhorabona per la bona feina, nois!