Extraescolars per a pares i mares

A l’escola volem uns infants sans amb hàbits saludables i un entorn de benestar, per aquesta raó i vist l’èxit i la demanda dels anys anteriors us convidem a participar en les activitats extraescolars per a pares, familiars i amics. Totes aquestes activitats estan plenes de dinamismes i per a tots els gustos: per als esportistes amb ganes de superació i per als esportistes que s’inicien.

Aquest any us oferim 3 activitats diferents:

El grup de running: en un ambient distès, guiats per un bon professional podeu practicar el running apte per a tots els nivells. Us podeu plantejar els vostres reptes personals i compartir-los amb tot el grup i l’entrenador per tal que, acompanyats, els pugueu complir.

ZUMBA: activitat explosiva i divertida, dinamitzada per en Virgili. Ballar al ritme de la música, cremar calories i riure una bona estona.

Ioga: és difícil trobar estones de tranquil•litat que ens ajudin a acoblar la velocitat del cap amb la velocitat del cos. Fer ioga és l’excusa perfecte per, setmanalment, poder acoblar el ritme del cap i el ritme del cos amb una respiració tranquil•la.

Més informació:

Blog de les extraescolars

Aquest any us oferim 3 activitats diferents:

Més informació:

Blog de les extraescolars