Taller de robòtica

Us convidem el proper dilluns dia 19 de setembre a les 17h a la Mediateca de l’escola de Mar a participar d’un taller obert de Robòtica per a tots els alumnes de 5è de primària fins a batxillerat.

La Robòtica actualment està en plena expansió i per aquesta raó des de l’escola volem oferir als nostres alumnes una formació pràctica i amena. Els professionals d’Ignite Serius Play  seran els encarregats de guiar aquesta extraescolar durant tot el curs, amb experiència en aquest àmbit i els recursos dels que disposen acompanyaran els alumnes en el desenvolupament dels seus reptes.

El taller de dilluns pretén ser un tastet del que es treballarà durant tot el curs i així engrescar els alumnes amb més curiositat a desenvolupar i complementar aquest vessant tecnològic fora de l’horari escolar.