Una sessió de Suport Vital a 8tv

Totes les etapes de l’escola cada any participen en el programa educatiu “Suport Vital Bàsic als Centres Educatius” amb l’objectiu que l’alumnat aprengui coneixements pràctics i teòrics sobre com s’ha d’actuar davant d’una situació d’aturada cardiorespiratòria. Des de l’any 2013 que la nostra escola és pionera en Suport Vital Bàsic i és per això que rebem l’interès d’altres institucions i entitats del país.

Periodistes de la cadena de televisió 8tv es van interessar en el nostre projecte dijous passat van venir a gravar una sessió de suport vital amb alumnes d’ESO de l’escola.

Ahir van emetre el reportatge al programa 8 al dia. Aquí en teniu el resultat!

Ahir van emetre el reportatge al programa 8 al dia. Aquí en teniu el resultat!