NOU Workshop, presa de decisions - Famílies de 2n batxillerat

A final d’aquest curs, els vostres fills i filles hauran de prendre una decisió sobre els estudis universitaris o de formació professional que voldran cursar quan acabin l’etapa de batxillerat.

Volem que aquest procés d’acompanyament en la presa de decisions també sigui compartit i és per això que, tal com es va informar a la reunió de pares del mes de setembre es realitzarà l'activitat pràctica i participativa  “Workshop: Presa de decisions” dins el marc de la Formació de Pares i Mares, a càrrec de la psicopedagoga de batxillerat de l’escola, Maite Núñez.

Les sessions es duran a terme a la mediateca de l'edifici de Mar a les 8 del vespre i se'n farà una per als grups següents:

Grups A, C, EHI i G - dia 7 de novembre

Grups B, D, F i J - dia 14 de novembre
Inscripcions

Per atendre la gran demanda de famílies interessades, hem obert una tercera sessió que es farà el proper dimarts 15 de novembre. Si esteu interessats a assistir-hi, ompliu el següent formulari.

La sessió, al igual que les altres, es farà a les 20 h a la mediateca de l'edifici de Mar.

Aquí teniu el programa de l'activitat:

Grups A, C, EHI i G - dia 7 de novembre

Grups B, D, F i J - dia 14 de novembre
Inscripcions

Aquí teniu el programa de l'activitat: