Alumnes de 5è i 6è formen part del Consell d'Infants

Ahir dimarts a les 6 de la tarda, a la sala de plens de l'ajuntament de Mataró es va constituir el Consell d'Infants per al curs 16-17.

Les nostres representants de 5è i 6è, la Núria, la Carla, la Juliana i la Laura, hi van assistir i van votar quin tema treballaran aquest curs.

El tema més votat va ser la solidaritat i la pobresa. Així doncs, des de l'escola treballarem també en aquest sentit per tal que els polítics facin accions concretes per millorar la vida de les persones més necessitades de la nostra ciutat.

Moltes gràcies conselleres!!

Moltes gràcies conselleres!!