El Futbol Solidari d’aquest any ja té projecte!

Durant els últims anys, les aportacions que alumnes i famílies heu fet a les jornades de Futbol Solidari han servit per ajudar la granja escola de M’Lomp al Senegal. Hem aconseguit instal•lar-hi un reg gota a gota i que la instal•lació elèctrica hi arribés.

Aquest any tenim projecte nou. Després de la visita que integrants del Futbol Solidari van fer a principis de novembre al Senegal, es va decidir que aquest any  i els propers destinaríem els diners recaptats a l’Escola Pia de Thiaroye de la ciutat Pikine, propera a Dakar.

Fins ara ha estat una escola de primària, però molts alumnes van demanar seguir per estudiar-hi la secundària. S’ha edificat un nou mòdul per aquests estudiants que ara mateix ocupen dos dels tres pisos. El tercer pis no el poden fer servir perquè no tenen mobiliari. És per això que encara hi ha alumnes de secundària que estan fent servir aules de primària. I no hi caben.

Els diners d’aquest any serviran per comprar mobiliari i habilitar aquesta zona del mòdul de secundària. I com que l’escola creix i cada cop hi ha més alumnes, els propers anys s’hauran de construir nous mòduls.

Així doncs, famílies, alumnes i treballadors, tenim feina! Esperem que la participació al Futbol Solidari d’aquest any sigui un èxit i que puguem ajudar l’Escola Pia de Thiaroye a créixer!

Aquest any celebrarem el Futbol Solidari els dies 17 i 18 de desembre. Ben aviat anunciarem l’inici de les inscripcions. Estigueu atents!

Tota la informació a la pàgina del Futbol Solidari

Tota la informació a la pàgina del Futbol Solidari