Eleccions al consell escolar 2016

Aquest proper 29 de novembre celebrem les eleccions al consell escolar per elegir els representants dels alumnes, un membre del personal d’administració i serveis i un membre de la USEE. El consell escolar és un grup de representants de tots els sectors de l’escola (alumnat, famílies, professorat i treballadors) que permet que tota la comunitat educativa tingui ocasió de participar conjuntament de la gestió de l’escola.

El càrrec que s’ocupa al consell escolar dura 4 anys i comporta una sèrie de responsabilitats com assistir a les reunions que es convoquen durant el curs i en les quals podreu aportar la visió del sector de l’alumnat en la presa de decisions que afecten al funcionament i gestió de l’escola.

Trobareu a la cartellera de la recepció la composició de la comissió electoral, les llistes del cens i el calendari (reproduït en el peu d’aquest escrit). Tot l’alumnat a partir d’ESO i fins a cicles formatius esteu convidats a votar aquells alumnes que s’hagin ofert com a candidats per ser elegits i que trobareu escrits a la cartellera de la recepció a partir del 16 de novembre.

El dia 29 de novembre, data de les eleccions, un alumne d’ESO i de batxillerat, acompanyats d’un representant de les etapes, passaran classe per classe durant l’horari lectiu per tal que pugueu efectuar el vostre vot.
Els alumnes de cicles formatius (matí i tarda) trobareu la mesa electoral a la recepció de l’escola durant l’hora del pati.

El vostre vot és important!

El vostre vot és important!